2008 a konszolidáció éve lesz webkettő ügyben, ezért javasoljuk, szerezzen be egy külföldi tanácsadót magának, aki huszonnégy órában szolgálatot teljesít, türelmes és bölcs hallgatással segíti a döntéshozás nehéz folyamatát. Seth Godin marketingguru, a Purple Cow elmélet atyamestere például remek megoldásnak ígérkezik, ráadásul vynil desktop kivitelben etetni sem kell, mégis okosan néz, amikor szükségünk van rá.
Godin szerint a televízió alapú médiaipar a maga egyirányú és erőszakos értékesítési stratégiáival halott (vége a McLuhan galaxis korának), a vásárlók figyelmét ma új modellek mentén lehet felkelteni. Az interaktív kommunikáció, a tömegek kezébe került médiaeszközök korában tilos spammolni, hazudni és hitegetni, inkább arra kell törekedni, hogy szolgáltatásunk vagy termékünk kiemelkedő/ötletes/egyedi/látványos legyen, mint egy lila tehén a fehér-barna csordában.
Ennek szellemében kívánjuk a legjobbakat az új évre Önnek, viszont látásra 2008-ban!