Absolute új kampány
január 20. '06


"Új vodkafogyasztó generáció nőtt fel Amerikában, akiket másképp kell megszólítani. Emellett az elmúlt negyed században még az Absolute-nál is drágább, prémium márkák jelentek meg a piacon, a Grey Goose és a Belvedere például" - árulta el a lap érdeklődésére Tim Murphy a cég brand direktora. Az Absolut Vodka, mely az amerikai import 10 százalékát mondhatja magáénak, és ezzel továbbra is piacvezető helyen áll, az új fogyasztói rétegek/szokások felé nyit aktuális hirdetéssorozatában.

A legújabb kisfilmben szerephez jut az anime, a rock, a holtában is legjobb formáját mutató Steve McQueen, vagy a Hivatali Patkányok című filmvígjáték egy jelenete "Absolute Legrosszabb Hétfő" szlogennel.
A világcég marketingesei szerint a váltás azért is fontos, mert az utóbbi években a televíziók nyitottabbak lettek az alkoholreklámokra, a reklámszakmában azóta is mérföldkőnek számító legendás Absolute Bottle kampány pedig inkább nyomtatott formában volt hatásos. (A nyomtatott média pedig mint tudjuk, halott).

+ Nézze meg a reklámfilmet!

RaZo | link | Komment

A beküldés trackback címe:

http://kultplay.hu/htsrv/trackback.php/291

M e g m o n d o m:

kultplay © 2005 | info | hosted by C3
keres
Creative Commons License